CELEBS
Ευγενία Δημητροπούλου: Οι σκέψεις της για την δημιουργία οικογένειας
«Θαυμάζω κάποιον που γίνεται γονιός»
Μπορεί η Ευγενία Δημητροπούλου να σπούδασε στη Νομική Σχολή Αθηνών, αλλά τελικά αποφάσισε να ασχοληθεί με την υποκριτική. Φέτος έχει επιστρέψει στην τηλεόραση μέσα από τη δραματική σειρά «Ήλιος», όπου ενσαρκώνει τη «Λήδα», έναν ρόλο που έχει αγαπήσει πολύ.
Η ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «The 2Night Show» και αναφέρθηκε στη προσωπική της ζωή, και συγκεκριμένα για το αν είναι διατεθειμένη να αφήσει στην άκρη την καριέρα της για να κάνει οικογένεια.
«Δε θεωρώ ότι είναι εμπόδιο στην προσωπική ζωή η δουλειά. Δεν ξέρω αν θα έμενα εκτός 2-3 χρόνια. Είναι κάτι που σέβομαι, θαυμάζω τόσο πολύ, όταν κάποιος γίνεται γονιός και το θεωρώ κάτι ιερό. Αλήθεια σας θαυμάζω όλους εσάς που έχετε γίνει γονείς και δεν ξέρω πώς θα νιώσω εκείνη τη στιγμή. Μπορεί να σου πω ότι θέλω να μείνω εκτός και να έχω προσωπικό χρόνο με το πλασματάκι αυτό, μπορεί να σου πω ότι πνίγομαι και θέλω να έχω κάποια δραστηριότητα, για να είμαι εγώ καλά και να είναι και το παιδί καλά, οπότε...» δήλωσε η Ευγενία Δημητροπούλου.
Πηγή: star.gr
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








