CELEBS
Ιλένια Ουίλιαμς: «Υπήρχαν φορές στην TV που γυρνούσα σπίτι μου κλαμένη!»
Σε τηλεοπτική της συνέντευξη η Ιλένια Ουίλιαμς αναφέρθηκε στο bullying που έχει δεχθεί στην επαγγελματική της ζωή, αποκαλύπτοντας ότι αυτός ήταν κι ο λόγος που παράτησε την τηλεόραση
Όπως είπε στο «Love it» το μεσημέρι της Τετάρτης: «Έχω αισθανθεί στην εργασία μου ότι κάποιος έχει ξεπεράσει τα όρια με τη συμπεριφορά του. Είναι θέμα συμπεριφοράς, κάποιος αντέχει περισσότερο τη φωνή, την πίεση, ενδεχομένως τα άσχημα λόγια. Βρέθηκα πολλές φορές στη θέση να με υποτιμήσουν. Εγώ αισθανόμουν πολύ δυνατή, δεν άφηνα αυτό το πράγμα να δηλητηριάσει την ψυχή μου. Σίγουρα κάποιες φορές έχω αισθανθεί ότι κάποιος ξεπέρασε τα όριά μου. Είναι θέμα συμπεριφοράς. Κάποιος αντέχει περισσότερο τη φωνή, την πίεση, τα άσχημα λόγια. Υπάρχει αυτό. Βρέθηκα σε αυτή τη θέση, να με υποτιμήσουν. Εγώ αισθανόμουν πολύ δυνατή, δεν άφηνα αυτό το πράγμα να δηλητηριάσει την ψυχή μου», είπε αρχικά.

«Σίγουρα υπήρχαν φορές που γυρνούσα σπίτι μου στεναχωρημένη, κλαμένη, που ξυπνούσα αγχωμένη, φορές που είπα “φτάνει ως εδώ!”. Τα παράτησα, στην τηλεόραση τα παράτησα εντελώς συνειδητά. Είχα κάποιες προτάσεις το καλοκαίρι… Είναι ένας κύκλος που για μένα έχει κλείσει», συμπλήρωσε.
Όσον αφορά στην προσωπική της ζωή και τις φήμες που την ήθελαν ζευγάρι με τον τραγουδιστή Θοδωρή Φέρρη, η Ιλένια απάντησε: «Προσωπικά είμαι καλά, είμαι μόνη μου. Δεν ισχύει ότι είμαστε μαζί με τον Θοδωρή Φέρρη, είμαι μόνη μου 1,5 χρόνο».
Πηγή: star.gr
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»









