CELEBS
Μισέλ Ομπάμα: Η μάχη που έδωσε με την κατάθλιψη στην καραντίνα
H πρώην «Πρώτη Κυρία» αναφέρθηκε στις επιπτώσεις της πανδημίας και του εγκλεισμού στην ψυχική υγεία των ανθρώπων.
Η Μισέλ Ομπάμπα, όπως αποκάλυψε, την περίοδο της καραντίνας ήρθε αντιμέτωπη με την κατάθλιψη. Συγκεκριμένα η πρώην «Πρώτη Κυρία», αφού μίλησε για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε, αναφέρθηκε στις επιπτώσεις της πανδημίας και του εγκλεισμού στην ψυχική υγεία των ανθρώπων.

«Χρειάστηκε να παραδεχθώ τι περνούσα γιατί, πολλές φορές νιώθουμε ότι πρέπει να καλύψουμε αυτή την πτυχή του εαυτού μας, ότι πρέπει να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων λες και δεν κολυμπάμε βαθιά κάτω από το νερό», υποστήριξε η Μισέλ Ομπάμα και εν συνεχεία ανέφερε στο περιοδικό «People», «Η κατάθλιψη δεν αποτελεί αιτία κοινωνικού στιγματισμού, ούτε ντροπή».
Μάλιστα γνωστοποίησε πως έκανε το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού, παροτρύνοντας παράλληλα τους συμπολίτες της να πράξουν το ίδιο: «Ενθαρρύνω τους πάντες να κάνουν το εμβόλιο μόλις τους δοθεί η ευκαιρία», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Πηγή: star.gr
SELECTIONS
-
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα» -
Diorissima: Η Victoire de Castellane μας ταξιδεύει στο πολύχρωμο high jewelry σύμπαν του οίκου Dior -
Barrier Cream: Το μυστικό που βρίσκεται πίσω από κάθε υγιή, λαμπερή επιδερμίδα -
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις»











