CELEBS
Τέλος ο κορωνοϊός για την Ελεονώρα Μελέτη - Επέστρεψε στην εκπομπή της
Ξεκινούν σιγά σιγά και τα γυρίσματα στα «Μεσάνυχτα»
Όπως έκανε γνωστό η ίδια μέσω ανάρτησή της στο Instagram, είχε βρεθεί θετική στον κορωνοϊό πριν από λίγες εβδομάδες.
Τόσο ο σύζυγος της Θοδωρής Μαροσούλης όσο και η κόρη τους Αλεξάνδρα δεν κόλλησαν, αφού η Ελεονώρα Μελέτη πέρασε την ασθένεια στο πατρικό της σπίτι, ώστε να τους προστατεύσει.
Πλέον, η παρουσιάστρια ξεπέρασε τον κορωνοϊό κι επέστρεψε κανονικά στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις.
Το πρωί της Δευτέρας βρέθηκε κανονικά στο στούντιο του ραδιοφωνικού σταθμού «Δρόμος 89,8 fm» για την εκπομπή που παρουσιάζει με τον Νικόλα Ράπτη.
«Επιστροφές καταστροφές», σχολίασε η Ελεονώρα Μελέτη στη φωτογραφία που πόσταρε στο Instagram από το στούντιο του σταθμού.

Σύντομα η παρουσιάστρια ετοιμάζεται να επιστρέψει και στα γυρίσματα της τηλεοπτικής της εκπομπής «Μεσάνυχτα».
Πηγή: star.gr
SELECTIONS
-
Diorissima: Η Victoire de Castellane μας ταξιδεύει στο πολύχρωμο high jewelry σύμπαν του οίκου Dior -
Barrier Cream: Το μυστικό που βρίσκεται πίσω από κάθε υγιή, λαμπερή επιδερμίδα -
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ









