CELEBS
H Ελένη Μενεγάκη στον καταπράσινο κήπο της στα Άχλα!
Ετοιμάζει τη νέα της εκπομπή, αλλά το μυαλό της είναι στην Άνδρο
Μια «καλημέρα» από το αγαπημένο της νησί, την Άνδρο, θέλησε να πει η Ελένη Μενεγάκη χωρίς όμως να είναι εκεί!
Η παρουσιάστρια μπορεί το τελευταίο διάστημα βρίσκεται σε πυρετώδεις προετοιμασίες για την τηλεοπτική της επιστροφή, όμως δε βλέπει την ώρα να ταξιδέψει στα Άχλα, τον επίγειο παράδεισό της.
Σήμερα έκανε ένα throwback και ανέβασε μια φωτογραφία από το αρχείο της, από αυτές που είχε βγάλει στο ξενοδοχείο του συζύγου της, Μάκη Παντζόπουλου, και έγραψε: «Νησιωτική καλημέρα ( κι ας είμαι στην Αθήνα)».
Με κάθε ευκαιρία, η Ελένη παίρνει το καράβι και ταξιδεύει στην Άνδρο όπου απολαμβάνει την ηρεμία, τη θάλασσα και τον καθαρό αέρα του νησιού.
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.SELECTIONS
-
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα» -
Diorissima: Η Victoire de Castellane μας ταξιδεύει στο πολύχρωμο high jewelry σύμπαν του οίκου Dior -
Barrier Cream: Το μυστικό που βρίσκεται πίσω από κάθε υγιή, λαμπερή επιδερμίδα -
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις»











