CELEBS
Ναταλία Δραγούμη: «Παίρνω τηλέφωνο τον σύζυγο μου κάθε πέντε λεπτά»
Το βρίσκουν αστείο...
Μπορεί να λένε ότι «ο γάμος σκοτώνει τον έρωτα» ωστόσο η Ναταλία Δραγούμη και ο Έντι Ρόμπερτς, οι οποίοι είναι παντρεμένοι πέντε χρόνια, έχοντας αποκτήσει και δυο παιδιά, απ' ότι φαίνεται αποτελούν εξαίρεση.
Η ηθοποιός σε συνέντευξή της αναφέρθηκε στη σχέση που έχει με τον σύζυγό της, αποκαλύπτοντας ότι τα τηλεφωνικά παιχνίδια που κάνουν με τον άντρα της.
Πιο συγκεκριμένα τόνισε ότι τον παίρνει κάθε πέντε λεπτά τηλέφωνο χωρίς να συντρέχει λόγος, απλά για να του πει ένα γεια, πράγμα που τόσο η ίδια όσο κι αυτός το βρίσκουν αστείο.
«Τον παίρνω κάθε πέντε λεπτά τηλέφωνο όλη τη μέρα, και του λέω “γεια”, μου λέει “τι;" και του λέω “τίποτα!”» είπε χαρακτηριστικά στο Happy Day και πρόσθεσε: «Τον παίρνω χωρίς λόγο. Το βρίσκω αστείο. Γελάμε με αυτό! Ή τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω “τι θέλεις; Γιατί με πήρες;”».
Τέλος η ηθοποιός επισήμανε πως «τα ζευγάρια πρέπει να έχουν ελευθερία. Όσα ζευγάρια είναι χρόνια μαζί, ο ένας πρέπει να αφήνει τον άλλον να βγει όποτε θέλει. Ο άνδρας μου είναι λίγο σπιτόγατος. Αν πρέπει να διαλέξουμε ποιος θα βγει, θα διαλέξει εκείνος το σπίτι, κι εγώ να βγω. Δεν θα τσακωθούμε για το ποιος θα βγει».
SELECTIONS
-
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα» -
Diorissima: Η Victoire de Castellane μας ταξιδεύει στο πολύχρωμο high jewelry σύμπαν του οίκου Dior -
Barrier Cream: Το μυστικό που βρίσκεται πίσω από κάθε υγιή, λαμπερή επιδερμίδα -
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις»










