CELEBS
Κωνσταντίνος Αργυρός: Στο σποτ του ΕΟΤ για να διαφημίσει την Αθήνα
Ακούγεται το τραγούδι του «Αθήνα μου»
Ο ΕΟΤ επέλεξε τον Κωνσταντίνο Αργυρό για να διαφημίσει την Ελλάδα στο εξωτερικό.

Ο τραγουδιστής γύρισε ένα σποτάκι στο οποίο ακούγεται το τραγούδι του «Αθήνα μου» κι εκείνος περπατάει στους δρόμους της πρωτεύουσας, δείχνοντάς μας την πόλη, τις όμορφες γωνιές της και τα γραφικά σοκάκια της Πλάκας.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Diorissima: Η Victoire de Castellane μας ταξιδεύει στο πολύχρωμο high jewelry σύμπαν του οίκου Dior -
Barrier Cream: Το μυστικό που βρίσκεται πίσω από κάθε υγιή, λαμπερή επιδερμίδα -
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις» -
Ο οίκος Fendi επανασυστήνει την Baguette και η Sarah Jessica Parker ξαναβρίσκει το αγαπημένο της αξεσουάρ









