CELEBS
Η Ντέμι Μουρ κι ο Μπρους Γουίλις απέκτησαν το πρώτο τους εγγονάκι!
Η φωτογραφία του νεογέννητου
Ο Μπρους Γουίλις κι η Ντέμι Μουρ απέκτησαν τον πρώτο τους εγγόνι, καθώς η μεγάλη τους κόρη Ράμερ γέννησε ένα υγιέστατο μωράκι, καρπό του έρωτά της με τον σύντροφό της, Ντέρεκ Ρίτσαρντ Τόμας.
Η χαρμόσυνη είδηση έγινε γνωστή από ανάρτηση της Ράμερ Γουίλις στο Instagram. «Είσαι σκέτη μαγεία», έγραψε μεταξύ άλλων στη φωτογραφία της μπέμπας, με τους followers της να της στέλνουν τις καλύτερες ευχές για τη νεογέννητη.

Το κοριτσάκι θα πάρει το όνομα «Λουέτα» κι η Ράμερ Γουίλις αποκάλυψε ότι γεννήθηκε στις 18 Απριλίου στο σπίτι τους στην Καλιφόρνια.
Η Ράμερ κι ο Ντέρεκ Ρίτσαρντ Τόμας επιβεβαίωσαν τη σχέση τους τον Νοέμβριο του 2022, κι έναν μήνα αργότερα ανακοίνωσαν ότι ετοιμάζονται να υποδεχτούν το πρώτο τους παιδί.
https://www.instagram.com/p/CreABL-pCn1/
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα» -
Diorissima: Η Victoire de Castellane μας ταξιδεύει στο πολύχρωμο high jewelry σύμπαν του οίκου Dior -
Barrier Cream: Το μυστικό που βρίσκεται πίσω από κάθε υγιή, λαμπερή επιδερμίδα -
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις»






