CELEBS
Στο νοσοκομείο η Ήβη Αδάμου - Τι συνέβη;
Η ανάρτηση της τραγουδίστριας και το μήνυμα στον Μιχάλη Κουϊνέλη
Ότι βρίσκεται στο νοσοκομείο έκανε γνωστό το μεσημέρι του Σαββάτου 29 Απριλίου η Ήβη Αδάμου, μέσα από το προφίλ της στο Instagram.
Η γνωστή ποπ σταρ ανέφερε πως κατά τη διάρκεια του γυρίσματος για το νέο της τραγούδι, χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο. Ωστόσο, η ίδια δεν έκανε περισσότερες λεπτομέρειες γνωστές.

Η Ήβη Αδάμου κι ο Μιχάλης Κουϊνέλης στην ίδια σκηνή πριν από λίγους μήνες! /Φωτογραφία NDP Photo Agency
Όπως βλέπουμε στη φωτογραφία που πόσταρε, η τραγουδίστρια έχει στο χέρι της μια πεταλούδα.
«Καλά πήγε αυτό…#στονγιατρό. Το νέο μας τραγούδι... Μιχάλη Κουϊνέλη, το έκανα και πράξη την ημέρα του γυρίσματος. Υπέροχααααααα. Σαν την υγεία, τίποτα!», έγραψε η Ήβη Αδάμου.

Η ανάρτηση της Ήβης Αδάμου
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»









