CELEBS
Δέσποινα Βανδή: Με total black outfit και τσάντα YSL σε θεατρική πρεμιέρα
Κομψή και χαμογελαστή η τραγουδίστρια
Το χθεσινό πρόγραμμα είχε θέατρο για τη Δέσποινα Βανδή. Η τραγουδίστρια έδωσε το «παρών» στην πρεμιέρα της παράστασης «Ο Μισάνθρωπος», σε σκηνοθεσία του Πέτερ Στάιν με πρωταγωνιστή τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο.

Η Δέσποινα και ο Βασίλης είναι πολύ καλοί φίλοι κι όπως ήταν φυσικό δε θα μπορούσε να λείπει από μια τόσο σημαντική βραδιά για εκείνον.

Ευδιάθετη έφτασε στο Δημοτικό θέατρο Πειραιά και πόζαρε στον φακό φορώντας ένα total black outfit.

Για την περίσταση επέλεξε ένα μαύρο παντελόνι, με ασορτί τοπ και σακάκι. Το look ολοκληρώθηκε με μαύρα μποτάκια, τσάντα με την υπογραφή του οίκου μόδας YSL, ενώ δεν πέρασαν απαρατήρητοι οι μεγάλοι κρίκοι.
Η Δέσποινα Βανδή φωτογραφήθηκε στο πλευρό του Λάκη Λαζόπουλου, του Δημήτρη Πιατά και του Λευτέρη Γιοβανίδη.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»









