CELEBS
Εξιτήριο για την Καίτη Φίνου: Το μήνυμα μετά την περιπέτεια υγείας
Τέλος καλό όλα καλά για την ηθοποιό
Πριν από λίγες ημέρες η Καίτη Φίνου βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό. Η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε με αποτέλεσμα να χρειαστεί η διακομιδή και η νοσηλεία της σε νοσοκομείο.

Η φωτογραφία της Καίτης Φίνου μέσα από το ασθενοφόρο
Η ηθοποιός είχε ανεβάσει κι ένα βίντεο μέσα από το ασθενοφόρο λέγοντας: «Εδώ πέρα στο ΕΚΑΒ. Πάω να βάλω ορό για τον covid και βλέπουμε. Ο Θεός βοηθός. Ό,τι θέλει ο Θεός. Να προσέχετε παιδιά, να προσέχετε».
Το απόγευμα της Πέμπτης 11/5, η Καίτη Φίνου πήρε εξιτήριο και έκανε μια ανάρτηση στα InstaStories ενημερώνοντας για την κατάσταση της υγείας της.
«Επιτέλους σπίτι. Δόξα τω θεώ όλα καλά», έγραψε η ίδια.

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»









