CELEBS
Ράνια Θρασκιά: «Κατάφερα να είμαι χαρούμενη και χωρίς την τηλεόραση»
Αισθάνθηκε πολλές φορές πικρία και αδικία
Χρυσοβαλάντης Ανδρουλάκης
Στο πρωινό του ΑΝΤ1 βρέθηκε καλεσμένη η Ράνια Θρασκιά, η οποία μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην απουσία της από την τηλεόραση και το πώς αισθάνθηκε γι’ αυτό το γεγονός.
«Κατάφερα να είμαι χαρούμενη και χωρίς την τηλεόραση, χωρίς να χάσω την αγάπη μου για αυτήν. Αισθάνθηκα πολλές φορές προσωπική αμφισβήτηση, πικρία και αδικία, αλλά η ψύχραιμη ματιά μου με έκανε να βλέπω ότι υπάρχει ένας λόγος και μία ευκαιρία για όσα γίνονται», απάντησε σχετικά στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά.
SELECTIONS
-
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα» -
Diorissima: Η Victoire de Castellane μας ταξιδεύει στο πολύχρωμο high jewelry σύμπαν του οίκου Dior -
Barrier Cream: Το μυστικό που βρίσκεται πίσω από κάθε υγιή, λαμπερή επιδερμίδα -
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις»





