CELEBS
Σταματίνα Τσιμτσιλή: Το ξεχωριστό δείπνο που παρέθεσε σε φίλους και συνεργάτες της
Μάρα Ζαχαρέα, Ιωάννα Σρόιτερ, Ελένη Τσολάκη εδωσαν το «παρων» στη βραδιά
Ένα ξεχωριστό δείπνο σε φίλους και συνεργάτες της παρέθεσε η Σταματίνα Τσιμτσιλή το βράδυ της Τετάρτης (07/06).
Πλησιάζοντας προς το τέλος της τηλεοπτικής σεζόν, αφορμή για τη συγκεκριμένη συνάθροιση στάθηκε η επιτυχημένη πορεία του «Happy Day»», αλλά και τα γενέθλια της παρουσιάστριας που ήταν πρόσφατα.
Παρόντες στη βραδιά ήταν όλοι οι συνεργάτες της, αλλά και ο σύζυγός της, Θέμης Σοφός. Ανάμεσά τους ο Δήμος Βερύκιος, η Τίνα Μεσσαροπούλου, ο Κώστας Φραγκολιάς η Όλγα Λαφαζάνη και η αρχισυντάκτρια και καλή της φίλη, Μαίρη Παλιαλέξη.


Μαζί με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή δείπνησαν επίσης η Μάρα Ζαχαρέα, η Ελένη Τσολάκη, η Ιωάννα Σρόιτερ, η Αντριάνα Παρασκευοπούλου και η μάνατζερ, Δήμητρα Λαζαράτου.


Οι καλεσμένοι απόλαυσαν το φαγητό τους, ενώ ανέβασαν σχετικά στιγμιότυπα στους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Έτοιμη για παραλία; Ο απόλυτος οδηγός για να προετοιμάσεις το σώμα και την επιδερμίδα σου πριν φορέσεις μαγιό -
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε








