CELEBS
Γρηγόρης Αρναούτογλου: «Είμαι καταπονημένος από τον κορωνοϊό. Δεν έχω κουράγιο»
Τι είπε για το τηλεοπτικό του μέλλον;
Πριν από λίγες ημέρες ο Γρηγόρης Αρναούτογλου διαγνώστηκε για δεύτερη φορά θετικός στον κορωνοϊό. Αυτή η φορά ήταν λίγο ζόρικη για τον παρουσιαστή, αλλά τέλος καλό όλα καλά.
«Πέρασα λίγο δύσκολα αυτή τη φορά. Πονάω ακόμα. Γενικά ταλαιπωρήθηκα. Περαστικά σε όλους, γιατί μαθαίνω ότι έχει μια μικρή έξαρση ο κορωνοϊός. Θέλει λίγο προσοχή», είπε στην κάμερα της εκπομπής «Breakfast@star».

Οι μέρες που διανύουμε γίνονται πολλές συζητήσεις με τηλεοπτικά πρόσωπα για το επόμενο επαγγελματικό τους βήμα.
Τι θα γίνει με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου; «Τα γυρίσματα τελειώνουν τέλος του μήνα. Μέχρι στιγμής δεν έχω μπει σε αυτή τη διαδικασία. Να περάσει όλο αυτό γιατί φέτος είχε πολλή δουλειά. Να ξεκουραστώ γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πολύ κουράγιο. Λίγο να ξεκουραστώ και μετά. Είμαι καταπονημένος από τον κορωνοϊό», πρόσθεσε ο παρουσιαστής.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Έτοιμη για παραλία; Ο απόλυτος οδηγός για να προετοιμάσεις το σώμα και την επιδερμίδα σου πριν φορέσεις μαγιό -
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε









