CELEBS
Η Σίσσυ Χρηστίδου έχει μείνει... μισή! - Η ανάρτηση μετά την απώλεια κιλών
Η παρουσιάστρια έχει ξεκινήσει δίαιτα και τα αποτελέσματα είναι εμφανή
Εδώ και λίγο καιρό, η Σίσσυ Χρηστίδου ξεκίνησε νέα δίαιτα με σκοπό να χάσει κάποια κιλά και να δει το σώμα της όπως το ονειρεύεται.
Η παρουσιάστρια είχε μάλιστα αυτοσαρκαστεί με την επίσκεψή της στη διατροφολόγο. «Κάθε φορά που με αναλαμβάνει ελπίζει να είναι και η τελευταία! Ποια είναι;;;», είχε γράψει τότε στο Instagram, με τους followers της να της τονίζουν πως δε χρειάζεται να κάνει δίαιτα.
Η Σίσσυ Χρηστίδου βέβαια ξέρει ποιο είναι το καλύτερο για το σώμα της και την υγεία της κι έτσι επέλεξε να ακολουθήσει μία διατροφή διαφορετική, ώστε να αποβάλλει τα περιττά κιλά που ενδεχομένως την ενοχλούν.
Μάλιστα, το έχει ήδη καταφέρει, αφού στις πρόσφατες αναρτήσεις της ποζάρει και είναι η… μισή!
https://www.instagram.com/p/CtJzzG8o2Xc/
https://www.instagram.com/p/CtXHCYooFcP/
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού -
Έτοιμη για παραλία; Ο απόλυτος οδηγός για να προετοιμάσεις το σώμα και την επιδερμίδα σου πριν φορέσεις μαγιό -
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon








