CELEBS
Δέσποινα Βανδή: Η chic καλοκαιρινή εμφάνιση σε εκδήλωση
Η τραγουδίστρια μαγνήτισε τα βλέμματα
Σε εκδήλωση με δείπνο ήταν καλεσμένη η Δέσποινα Βανδή και έκανε μία chic καλοκαιρινή εμφάνιση.
Η τραγουδίστρια, που πρόσφατα έκανε μία μικρή απόδραση στην Ύδρα, επέστρεψε στην Αθήνα και μοιράστηκε στα social media μία φωτογραφία από το event. Στο στιγμιότυπο τη βλέπουμε να ποζάρει μαζί με τον ταλαντούχο τραγουδιστή, τραγουδοποιό και συνθέτη, Γιώργο Σαμπάνη.
«Τόσο Ταλαντούχο και Υπέροχο παιδί! Έχω μεγάλη χαρά!!!», έγραψε στο caption της ανάρτησής της.
https://www.instagram.com/p/CuHpdCKsmrz/
Η Δέσποινα Βανδή για την εκδήλωση επέλεξε μία μαύρη δημιουργία την οποία απογείωσε με χρυσά και ασημένια κοσμήματα. Με υπέροχα ίσια μαλλιά, λαμπερό μακιγιάζ και την καλή της διάθεση, η τραγουδίστρια «μαγνήτισε» όλα τα βλέμματα.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού -
Έτοιμη για παραλία; Ο απόλυτος οδηγός για να προετοιμάσεις το σώμα και την επιδερμίδα σου πριν φορέσεις μαγιό









