CELEBS
Δέσποινα Βανδή: Για κοκτέιλ στο Ρέθυμνο με τις φίλες της
Η τραγουδίστρια ανέβασε και μία φωτογραφία από εκεί
Στην Κρήτη βρίσκεται η Δέσποινα Βανδή τις τελευταίες ημέρες και συγκεκριμένα στο Ρέθυμνο!
Η τραγουδίστρια ανέβασε και μία φωτογραφία από εκεί. Απόλαυσε ένα κοκτέιλ μαζί με δύο φίλες της και πόζαρε χαμογελαστή στον φακό.
Για την εξόρμησή της, επέλεξε ένα πλεκτό μαύρο top που συνδύασε με ένα χακί denim και μία μαύρη ζώνη. Τα μαλλιά της ήταν ίσια κάτω και το μακιγιάζ της καλοκαιρινό σε γήινους τόνους

Η Δέσποινα Βανδή και ο Βασίλης Μπισμπίκης αγαπούν πολύ την Κρήτη και ο ταλαντούχος ηθοποιός και σκηνοθέτης πολλές φορές μέσα από συνεντεύξεις του, έχει δηλώσει ότι στο συγκεκριμένο νησί έχει αναπτύξει δυνατές φιλίες.
Σε παλαιότερο στόρι της, η Δέσποινα είχε ρωτήσει την κόρη της Μελίνα πού θα πήγαινε διακοπές με την 19χρονη να της απαντά: «Μάλλον στην Ίο». Τότε η Δέσποινα της είχε πει με σιγουριά: «Εγώ θα πάω στην Κρήτη».
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού










