CELEBS
Η Dolly Parton διασκευάζει το “We Are the Champions” των Queen
Ακούστε τη διασκευή που είναι το τέταρτο single του επικείμενου δίσκου της με τίτλο Rockstar
Το κλασικό “We Are the Champions” των Queen διασκεύασε πρόσφατα η Dolly Parton, η οποία και φαίνεται πως βρίσκεται στην rock ‘n’ roll περίοδό της μετά την εισαγωγή της στο Rock ‘N’ Roll Hall of Fame την περασμένη χρονιά. Η ίδια είχε άλλωστε υποσχεθεί ότι θα κυκλοφορούσε έναν δίσκο σε αυτό το ύφος, και τώρα το Rockstar βρίσκεται προ των πυλών.
Η διασκευή του “We Are the Champions” είναι το τέταρτο single του επικείμενου δίσκου της θρυλικής τραγουδίστριας, η οποία είναι σήμερα 77 ετών.
Το Rockstar θα κυκλοφορήσει στις 17 Νοεμβρίου από τη δισκογραφική της Parton, τη Butterfly Records, σε συνεργασία με το Big Machine Label Group. Στον δίσκο περιλαμβάνονται εννιά νέα, original κομμάτια, όπως και μια σειρά από rock covers με μια μεγάλη λίστα από λαμπερούς guest stars.
Ως lead single του δίσκου παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάιο το κομμάτι “World on Fire”, ενώ ακολούθησαν τα “Bygones”, με τον Rob Halford και τον Nikki Sixx, και μια διασκευή του “Magic Man” των Heart μαζί με την Ann Wilson.
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού










