CELEBS
Σινέντ Ο Κόνορ: Όταν ήρθε στην Αθήνα προσκεκλημένη του Φίλιππου Πλιάτσικα
Είχε δηλώσει την αγάπη της για την Ελλάδα
Στις 12 Ιουνίου του 2009 μια μεγάλη έκπληξη περίμενε το ελληνικό κοινό στο γήπεδο Καραϊσκάκη, αφού άκουσε τη Σινέντ Ο Κόνορ να τραγουδάει ζωντανά τις μεγάλες της επιτυχίες.

Η αείμνηστη τραγουδίστρια που έφυγε από τη ζωή στις 26 Ιούλιου στα 56 της χρόνια, ήταν προσκεκλημένη του Φίλιππου Πλιάτσικα σε μια μοναδική μουσική συνάντηση.

Εκτός από τη Σινέντ Ο" Κόνορ, στη σκηνή του Σταδίου είχαν βρεθεί ο τραγουδιστής και κιθαρίστας των Violent Femmes., Γκόρντον Γκάνο, o Kωστής Μαραβέγιας, η Νίκη Γρανά κι ο Mc Yinka.


Στη συνέντευξη Τύπου που είχε προηγηθεί, η Ιρλανδή τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι δέχθηκε την πρόταση που της έγινε, γιατί αγαπάει πολύ την Ελλάδα κι ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να τραγουδήσει σε αυτή την συνύπαρξη με άλλους καλλιτέχνες.

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού










