CELEBS
Μαντόνα: Φωτογραφήθηκε με την Μπιγιονσέ και τα παιδιά της μετά το σόου της
Ενθουσιασμένες οι κόρες της «βασίλισσας» της Ποπ
Μετά την πρόσφατη περιπέτεια με την υγεία της, η Μαντόνα όχι μόνο είναι πολύ καλύτερα αλλά διασκέδασε στη συναυλία της Μπιγιονσέ στο Νιου Τζέρσεϊ των ΗΠΑ.

Η «βασίλισσα» της Ποπ δεν πήγε μόνη της, αλλά με τις τρεις κόρες της -τις δίδυμες Στέλλα κι Εστέρ που είναι 10 ετών- και τη Μέρσι που είναι σήμερα 17.

Η Μπιγιονσέ της επεφύλασσε μια ιδιαίτερη αφιέρωση, φωνάζοντας από τη σκηνή: «Βασίλισσα Μαντόνα σ' αγαπάμε», ενώ το κοινό παραληρούσε.

Μετά το σόου, η ποπ σταρ βρέθηκε στα παρασκήνια, όπου φωτογραφήθηκε οικογενειακώς μαζί με τη Μπιγιονσέ και την κόρη της, Ρούμι.

Στη συνέχεια η Μαντόνα έγραψε στο Instagram ένα ιδιαίτερα κολακευτικό μήνυμα στην Μπιγιονσέ: «Σε ευχαριστούμε Queen B. για το υπέροχο σόου σου, οι κόρες μου ενθουσιάστηκαν. Σε αγαπάμε!».
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού










