CELEBS
Γεράσιμος Γεννατάς: «Σε 10 χρόνια από τώρα δε θα έχουμε θέατρο»
Όσα δήλωσε ο ηθοποιός σε συνέντευξή του
Ο Γεράσιμος Γεννατάς που έχει χτίσει μια σπουδαία καριέρα στον χώρο της υποκριτικής, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Koita Magazine», προέβλεψε ότι το μέλλον του ελληνικού θεάτρου θα είναι δυσοίωνο.

Συγκεκριμένα δήλωσε: «Γενικά είμαι ένας άνθρωπος που λέω δημόσια τη γνώμη μου και μάλιστα την γνώμη που αναφέρεται στην κοινωνία. Δεν θα εκφράσω την γνώμη μου σε καμία περίπτωση για ένα προσωπικό ζήτημα».
«Νομίζω ότι την εποχή που ζούμε μαίνεται ένας ακήρυχτος πόλεμος μεταξύ της ψυχής, του ανθρωπισμού και των υλικών πραγμάτων και δυστυχώς σ’ αυτή την μάχη τα υλικά νικούν κατά κράτος. Είναι σαν να μην έχουμε εαυτό και ο εαυτός μας προσδιορίζεται από την κατοχή κάποιων πραγμάτων γι’ αυτό και δεν ακούμε μουσική και δεν διαβάζουμε βιβλία».
Ο γνωστός ηθοποιός θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στη σειρά του OPEN, «Έρωτας Φυγάς».
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία -
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού










