CELEBS
Μιμή Ντενίση: «Δεν είμαστε καλοί πολίτες οι Έλληνες»
Όσα είπε για την προσωπική της ζωή, την καριέρα και την επικαιρότητα
Στο εξοχικό της σπίτι στον Θεολόγο υποδέχτηκε η Μιμή Ντενίση την κάμερα της εκπομπής Ελένη.
«Οποιοσδήποτε έρχεται στον Θεολόγο θέλει να μείνει παραπάνω από μια μέρα. Ο Θεολόγος είναι το μέρος που γράφω, εδώ έχω γράψει τις μεγαλύτερες επιτυχίες μου. Το χόμπι μου που το λατρεύω, είναι η κηπουρική. Όλοι οι φίλοι μου έχουν περάσει από τον Θεολόγο», είπε αρχικά.

Όπως εξήγησε στη συνέχεια, ο Θεολόγος ήταν το χωριό της Αλίκης (σ.σ. Βουγιουκλάκη) και μετά, έγινε και δικό της. «Πολύς κόσμος νομίζει ότι ήρθα εξαιτίας της Αλίκης. Ο μπαμπάς μου που ήταν στρατηγός διάλεξε τον Θεολόγο ως καλοκαιρινό οικισμό για τους στρατιωτικούς. Έχει σπίτι εδώ η Μαρινέλλα, είχε ο Βοσκόπουλος κι έχει κι η Λίτσα Πατέρα», εξήγησε.
Μίλησε επίσης, για τις καταστροφές που έπληξαν τη χώρα τις τελευταίες ημέρες. «Για μένα είναι τραγικό που η χώρα αυτή δεν έχει καταφέρει να φτιάξει υποδομές. Τα έχω και με τους πολίτες, δεν είμαστε καλοί πολίτες οι Έλληνες», τόνισε.

Αναφορικά με την κόρη της, Μαριτίνα, είπε: «Με τη Μαριτίνα είμαι αληθινά δεμένη, συζητάμε τα προσωπικά μας, είμαστε φίλες, αλλά είμαι και η μαμά της. Η Μαριτίνα λέει ότι είμαι και μαμά και μπαμπάς».
Όσο για την προσωπική της ζωή και τη σχέση της με τους άντρες, ανέφερε: «Το έφερε έτσι η ζωή μου που βρέθηκε η καριέρα μου να γιγαντωθεί κι η προσωπική μου ζωή να μην έχει την ίδια τύχη. Προφανώς, οι άντρες με πλησίασαν, επειδή είμαι η Μιμή Ντενίση, αλλά δεν το πήρα είδηση».
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Bridal Trends 2026: Οι τάσεις που θα καθορίσουν τη νυφική μόδα της σεζόν -
Concealer Pens: Το μυστικό των beauty insiders για φυσική κάλυψη και αψεγάδιαστη επιδερμίδα -
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι) -
Yves Saint Laurent and Photography: Μια νέα έκθεση ρίχνει φως στο δημιουργικό σύμπαν του μεγάλου couturier μέσα από τη φωτογραφία










