CELEBS
Η Ζέτα Μακρυπούλια στη συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη δυο χρόνια μετά τον χωρισμό τους
Το σχόλιο θαυμασμού της παρουσιάστριας για τον πρώην σύντροφό της
Μπορεί ο Μιχάλης Χατζηγιάννης κι η Ζέτα Μακρυπούλια να ακολουθούν ξεχωριστούς δρόμους στην προσωπική τους ζωή, όμως φαίνεται πως διατηρούν άψογη σχέση, σεβόμενοι τα 12 χρόνια της κοινής τους πορείας.
Η ηθοποιός και παρουσιάστρια βρέθηκε το βράδυ της Τρίτης 26/9 στη συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη στον Λυκαβηττό, σχεδόν δύο χρόνια μετά τον χωρισμό τους. Μάλιστα, πόσταρε στιγμιότυπα στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram γράφοντας για τον καταξιωμένο μουσικό: «Ένας και μοναδικός».

Όπως ειπώθηκε στην εκπομπή Super Κατερίνα, η Ζέτα Μακρυπούλια δεν καθόταν στο κοινό, αλλά πιο… μοναχικά!
«Μήπως τα έχουν βρει;» απόρησε η Κατερίνα Καινούργιου, με τον δημοσιογράφο Γιάννη Πουλόπουλο να λέει πως δεν κράτησε κρυφή την παρουσία της στη συναυλία, καθώς δημοσίευσε insta story.

Μάλιστα, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά της συνάντησης τους, καθώς εκτός του ότι είναι στην ίδια παρέα, πριν λίγους μήνες την απόλαυσε στο θέατρο.
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια -
Bridal Trends 2026: Οι τάσεις που θα καθορίσουν τη νυφική μόδα της σεζόν -
Concealer Pens: Το μυστικό των beauty insiders για φυσική κάλυψη και αψεγάδιαστη επιδερμίδα -
Οι άνθρωποι που σε γερνούν πρόωρα (και δεν είναι οι ερωτικοί σύντροφοι)










