CELEBS
Θωμαή Απέργη: «Είμαι ευτυχισμένη με τον Λευτέρη» (Photo)
Είναι ο άνθρωπος που την πηγαίνει μπροστά
Χρυσοβαλάντης Ανδρουλάκης
Για τη σχέση της με τον Λευτέρη Δημηρόπουλο μίλησε για πρώτη φορά ανοιχτά η Θωμαής Απέργη, τονίζοντας ότι είναι ιδιαίτερα ευτυχισμένη στο πλευρό του ηθοποιού.
«Είμαι ευτυχισμένη με τον Λευτέρη και είμαστε πάρα πολύ καλά μαζί. Στέκεται δίπλα μου και στηρίζει ο ένας τον άλλον. Είναι ένας άνθρωπος που με πηγαίνει μπροστά ως προσωπικότητα και γι’ αυτό είμαστε αρκετούς μήνες μαζί», ανέφερε σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Αγορά».
Παράλληλα η τραγουδίστρια εξήγησε πόσο τόσο καιρό δεν τους έχουν απαθανατίσει μαζί γιατί ήταν επιθυμία και των δυο να κρατήσουν την σχέση τους μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
Δες τον εκλεκτο της καρδιάς της:

SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








