CELEBS
Angelina Jolie: Πρώτη εμφάνιση μετά την δύσκολη επέμαση που υποβλήθηκε!
Πιο δυνατή από ποτέ...
Η Angelina Jolie όπως σας ενημερώσαμε υποβλήθηκε πρόσφατα σε προληπτική αφαίρεση ωοθηκών και σαλπίγγων για να μην προσβληθεί από καρκίνο, όπως είχε συμβεί στη μητέρα, τη θεία και τη γιαγιά της.
Την είδηση αυτή την έκανε γνωστή η ίδια μέσω ανοικτής επιστολής στην εφημερίδα New York Times, δύο χρόνια μετά την προληπτική διπλή μαστεκτομή.
«Oι γιατροί μου, μού είπαν πως πρέπει να κάνω την επέμβαση αφαίρεσης των γεννητικών μου οργάνων 10 χρόνια πριν την εμφάνιση του καρκίνου σε συγγενικό μου πρόσωπο. Η μητέρα μου διαγνώστηκε με καρκίνο στα 49. Εγώ είμαι 39», έγραφε η ηθοποιός στο συγκινητικό της κείμενο.
Πριν δύο μέρες η ηθοποιός έκανε την πρώτη της δημόσια εμφάνιση. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, ο φακός την εντόπισε τη στιγμή που έβγαινε από το σπίτι της, συνοδευόμενη από το σωματοφύλακά της, ο οποίος οδηγεί το αυτοκίνητο.
Η ίδια, φοράει γυαλιά ηλίου, ενώ με το που αντιλήφθηκε την ύπαρξη των παπαράτσι, δεν έκρυψε τη δυσαρέσκειά της.


SELECTIONS
-
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα» -
Diorissima: Η Victoire de Castellane μας ταξιδεύει στο πολύχρωμο high jewelry σύμπαν του οίκου Dior -
Barrier Cream: Το μυστικό που βρίσκεται πίσω από κάθε υγιή, λαμπερή επιδερμίδα -
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις»











