CELEBS
Δημήτρης Κόκοτας: Βγήκε από τη ΜΕΘ - Τα νεότερα για την υγεία του
Μετά από δυο μήνες στην εντατική
Ο Δημήτρης Κόκοτας εδώ και δυο μήνες νοσηλεύται στο νοσοκομείο σε σοβαρή κατάσταση μετά την ανακοπή που υπέστη κατά τη διάρκεια των προβών στο J2US.
Η τελευταία εξέλιξη σχετικά με την πορεία της υγείας του, σκορπίζει αισιοδοξία στους δικούς του ανθρώπους.
«Υπάρχει μία είδηση που προέκυψε τώρα και θα την μεταφέρουμε. Είναι μια χαρούμενη είδηση. Μετά από 2 μήνες στη ΜΕΘ, πήγε στην Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας και έχει αρχίσει σιγά σιγά να έχει πιο συνειδητές αντιδράσεις. Ακούω ότι ακόμα και να χασμουρηθεί προσπαθεί», είπε αρχικά ο Γιώργος Λιάγκας.
Στη συνέχεια, η Ματίνα Παγώνη ανέφερε: «Ο Δημήτρης Κόκοτας από προχθές μεταφέρθηκε στη ΜΑΦ. Η κλινική κατάσταση παραμένει σταθερή και πλέον έχει περισσότερες ώρες επισκεπτήριο. Χρειάζεται χρόνο, η ιατρική ομάδα είναι κοντά του, οι εξετάσεις και ο έλεγχος θα συνεχίσουν να γίνονται… Θέλει χρόνο».
Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Πώς να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο στην Τοσκάνη -
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake











