CELEBS
Ελένη Μενεγάκη: Ποζάρει άβαφη και χαμογελαστή στην Άνδρο
Η παρουσιάστρια κάθε Σαββατοκύριακο πήγαινει στο νησί της
Η Ελένη Μενεγάκη πέρασε το Σαββατοκύριακό της στην Άνδρο, το αγαπημένο της νησί.
Το πρωί του Σαββάτου δημοσίευσε μία φωτογραφία της στο Instagram και ευχήθηκε καλό μήνα και καλό καλοκαίρι στους διαδικτυακούς της φίλους.
Η παρουσιάστρια πόζαρε εντελώς άβαφη, με το ροζ μαγιό της και ένα λευκό καλοκαιρινό φόρεμα.
«Από την όμορφη Άνδρο σας εύχομαι ένα καλοκαίρι γεμάτο όμορφες στιγμές και αξέχαστες αναμνήσεις», έγραψε.
Η Ελένη Μενεγάκη ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει τους τηλεθεατές του Mega ολοκληρώνοντας τη συνεργασία της με τον σταθμό, χωρίς να έχει ανακοινώσει τα επόμενα σχέδιά της.

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Πώς να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο στην Τοσκάνη -
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake











