CELEBS
Ελένη Φουρέιρα και Αλμπέρτο Μποτία βάφτισαν τον γιο τους!
Το όνομα που του έδωσαν
Τον ενάμιση έτους γιο τους βάφτισαν η Ελένη Φουρέιρα και ο Αλμπέρτο Μποτία. Και το όνομα αυτού... Ερμής.
Η βάφτιση τελέστηκε το απόγευμα του Σαββάτου σε στενό οικογενειακό και φιλικό κύκλο, με το πάρτι να γίνεται σε γνωστό club restaurant στο Σούνιο.
Οι γονείς έπλεαν σε πελάγη ευτυχίας, έχοντας στο πλευρό τους καλούς φίλους.
Το ζευγάρι, που κρατά μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας την προσωπική του ζωή, δεν είχε αποκαλύψει την ημερομηνία και τις λεπτομέρειες του μυστηρίου. Όπως και το όνομα του μικρού Ερμή, που έγινε γνωστό μέσα από τις φωτογραφίες που δημοσιοποιήθηκαν.



Ανάμεσα στους καλεσμένους που έδωσαν το «παρώην» ήταν ο CEO της Panik Records, Γιώργος Αρσενάκος, η τραγουδίστρια Χριστίνα Σάλτη, ο επιχειρηματίας, Χρύσανθος Πανάς και ο make up artist Παντελής Τουτουντζής με τον σύντροφό του.




Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Πώς να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο στην Τοσκάνη -
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake











