CELEBS
Άντζελα Γκερέκου - Μαρία Βοσκοπούλου: Με ασπρόμαυρα looks στο Ηρώδειο!
Παρακολούθησαν τη συναυλία για τα 100 χρόνια ζωής του Μίμη Πλέσσα
Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας (17/6) στο Ηρώδειο μεγάλη συναυλία προς τιμήν του Μίμη Πλέσσα που φέτος συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής.
Το «παρών» στη μουσική εκδήλωση έδωσαν μεταξύ άλλων η Άντζελα Γκερέκου με την κόρη της Μαρία Βοσκοπούλου. Μαμά και κόρη εντυπωσίασαν για άλλη μια φορά με τα κομψά looks που επέλεξαν.
Η Άντζελα Γκερέκου φορούσε ένα total white σύνολο, αποτελούμενο από λευκό κοστούμι, το οποίο είχε συνδυάσει αρμονικά με λευκό τοπ. Ολοκλήρωσε την εμφάνισή της με λευκή τσάντα με χρυσή αλυσίδα και δερμάτινα σανδάλια με ψάθινη σόλα.

Η Μαρία Βοσκοπούλου από την άλλη ήταν ντυμένη στα μαύρα, φορώντας ολόσωμη φόρμα με διαφάνεια και γιακά. Για να σπάσει τη μονοτονία του μαύρου, η κόρη της Άντζελας Γκερέκου και του Τόλη Βοσκόπουλου έβαψε τα χείλη της με κόκκινο κραγιόν, πετυχαίνοντας την τέλεια αντίθεση με το ρούχο.

Οι φωτογραφίες και το κείμενο αναδημοσιεύονται κατόπιν σχετικής άδειας του μέσου.
SELECTIONS
-
Πώς να περάσετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο στην Τοσκάνη -
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake











