CELEBS
Σύλβια Δεληκούρα: «Είμαι φωνακλού αλλά μου περνάει γρήγορα»
Πλέον έχει μάθει να προστατεύεται
Για τον εαυτό της μίλησε η Σύλβια Δεληκούρα, τονίζοντας ότι είναι φωνακλού, ωστόσο της περνάει ο θυμός αρκετά γρήγορα.
«Ήμουν πολύ παρορμητική όταν έβλεπα μία αδικία, έβγαζα πάντα το φίδι από την τρύπα, με αποτέλεσμα να βρίσκω εγώ τον μπελά μου και να μένω χωρίς δουλειά και όλοι αυτοί που με είχαν ξεσηκώσει να παραμένουν στη δουλειά. Τώρα δεν το κάνω αυτό. Και αδικία να δω, προστατεύω τον εαυτό μου. Επίσης προσπαθώ να αποφεύγω τις κακοτοπιές για να μη μου βγάζουν τον κακό μου εαυτό», ανέφερε αρχικά στο Πρώτο Θέμα η ηθοποιός και συνέχισε:
«Είμαι φωνακλού. Θα φωνάξω, αλλά μετά από ένα τέταρτο θα το έχω ξεχάσει. Γενικά έχω μικρής διάρκειας θυμό και απογοητεύσεις. Με απογοητεύει, ας πούμε, όταν πιστεύω σε ανθρώπους και βλέπω ότι δεν είναι τα πράγματα όπως νόμιζα ότι είναι. Μου παίρνει πολύ καιρό για να συνέλθω από κάτι ανάλογο».
SELECTIONS
-
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα» -
Diorissima: Η Victoire de Castellane μας ταξιδεύει στο πολύχρωμο high jewelry σύμπαν του οίκου Dior -
Barrier Cream: Το μυστικό που βρίσκεται πίσω από κάθε υγιή, λαμπερή επιδερμίδα -
Meryl Streep: «Αντιμετωπίστε τη ζωή με πράξεις, όχι με τις λέξεις»










