CELEBS
Μαρία Σολωμού: «Είμαστε απλήρωτοι δύο μήνες στο "Μάνα Χ Ουρανού"»
Εκνευρισμένη η ηθοποιός
Χρυσοβαλάντης Ανδρουλάκης
Στο πρωινό του ΑΝΤ1 βρέθηκε την Παρασκευή η Μαρία Σολωμού, η οποία αναφερόμενη στο ξαφνικό κόψιμο της σειράς «Μάνα Χ Ουρανού» του Mega, αποκάλυψε ότι οι ηθοποιοί είναι απλήρωτοι δύο μήνες.
«Η σειρά δεν τελειώσε, δεν ολοκληρώθηκε, είμαστε σε άνω τελεία. Εκεί που προβάλλονταν κανονικά τα επεισόδια, σταματήσαμε. Δεν υπάρχει στοκ και είμαστε απλήρωτοι δυο μήνες. Δεν μας πληρώνουν και σταματήσαμε το γύρισμα», ανέφερε, ούσα εκνευρισμένη η ηθοποιός.
SELECTIONS
-
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα» -
Diorissima: Η Victoire de Castellane μας ταξιδεύει στο πολύχρωμο high jewelry σύμπαν του οίκου Dior










