CELEBS
Κατερίνα Τσάβαλου: «Έκανα έξι χρόνια ψυχοθεραπεία»
Αν χρειαστεί θα ξανακάνει...
Η γνωστή ηθοποιός, Κατερίνα Τσάβαλου, σε μία εκ βαθέων συνέντευξή της σε περιοδικό, εξομολογήθηκε ότι έκανε ψυχοθεραπεία για έξι χρόνια, προκειμένου να μπορέσει να διαχειριστεί κάποιες καταστάσεις.
«Όλοι οι άνθρωποι μπορούν να πέσουν στην κατάθλιψη . Δεν γίνεται να υπάρχει άνθρωπος και να μην έχει περάσει κατάθλιψη, ελαφριά ή βαριά. Έτσι είναι η ζωή, δεν γίνεται να μην το περάσεις, με διάφορα πράγματα που συμβαίνουν, βιώματα που κουβαλάς. Έχω κάνει ψυχοθεραπεία. Εκεί με οδήγησε το ότι δεν μπορούσα να χαρώ ή δεν ένιωθα καλά, κι έτσι ζήτησα ψυχολογική βοήθεια και μόνο αυτό», ανέφερε η ηθοποιός στο Λοιπόν και συνέχισε:
«Πολλές φορές παρεξηγείται αν έχεις πάρει χάπια ή κάτι τέτοιο. Έκανα ψυχοθεραπεία. Πολλές φορές οι ψυχίατροι αλλά και κάποιοι ψυχολόγοι δίνουν εύκολα χάπια, αντικαταθλιπτικά, θεωρώ ότι δεν είναι σωστό. Καλύτερα να κάνεις ψυχοθεραπεία πρώτα για να δεις αν χρειάζεται. Δεν έχει χρειαστεί μέχρι στιγμής να πάρω κάτι. Έκανα 6 χρόνια και τώρα τελείωσα. Αν χρειαστεί, θα ξανακάνω».
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








