CELEBS
Έλενα Τσαβαλιά: «Θα έκανα αισθητική επέμβαση αν το χρειαζόμουν»
Δεν θέλει πάντως να παραμορφωθεί
Διατεθειμένη να κάνει κάποια αισθητική επέμβαση, αν νιώσει ότι τη χρειάζεται, εμφανίστηκε η Έλενα Τσαβαλιά.
«Ναι, βεβαίως θα έκανα αισθητική επέμβαση. Οτιδήποτε με έκανε να νιώθω καλά χωρίς στη συνέχεια αυτό που θα δω στον καθρέφτη μου να με τρομάξει. Χωρίς δηλαδή να παραμορφωθώ, να αλλοιωθούν τα χαρακτηριστικά μου», ανέφερε στο Tv Έθνος η ηθοποιός.
Όσο για το πόσο χρόνο αφιερώνει στον εαυτό της, επισήμανε: «Όσο μπορώ. Άλλες ελάχιστο, άλλες λίγο περισσότερο. Πάντα όμως ο εαυτός μου είναι σε δεύτερη μοίρα μετά τον Μάρκο και το παιδί. Προσπαθώ ωστόσο και να γυμνάζομαι καθημερινά αλλά και να ακολουθώ ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής. Αν κάνεις το ένα χωρίς το άλλο δεν πετυχαίνεις το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα».
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








