CELEBS
Γρηγόρης Αρναούτογλου: Έχει φάει κατσαρίδα και μάλιστα του άρεσε η γεύση της!
Έχει δοκιμάσει μέχρι και φίδι!
Συνέντευξη στο περιοδικό ΕΓΩ παραχώρησε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, με αφορμή τη νέα εκπομπή μαγειρικής που θα παρουσιάζει με τίτλο «η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου», η οποία θα κάνει πρεμιέρα την ερχόμενη Δευτέρα.
Μεταξύ άλλων ο παρουσιαστής αποκάλυψε ότι έχει φάει κατσαρίδα, τονίζοντας μάλιστα ότι του άρεσε η γεύση.
«Στη Μαλαισία για παράδειγμα, έχω φάει κατσαρίδα που είχε μάλιστα και υπέροχη γεύση. Εκεί τρώγονται όλα τα ζωύφια σαν ξηροί καρποί. Μιλάμε για λιαστή κατσαρίδα μαύρη, καμία σχέση με αυτές που ξέρουμε εδώ. Μέχρι φίδι έχω φάει» είπε χαρακτηριστικά.
Αναφορικά με το μέλλον των «Καρντάσιανς» τόνισε: «Τον τελευταίο καιρό κάνουν τεράστια επιτυχία σε επίπεδο τηλεθέασης, γιατί ξεκίνησαν μουδιασμένα, πήραμε λίγο χρόνο και πλέον τα νούμερα είναι πολύ υψηλά. Θέλω να συνεχίσουν, δεν ξέρω με τι μορφή και τι τρόπο. Θα τα συζητήσουμε όλα στο τέλος της χρονιάς, αλλά έχουν κερδίσει το στοίχημα και μπορούν να πάνε και τρίτη χρονιά».
Τέλος, δεν έκρυψε ότι θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με την γευσιγνωσία, τονίζοντας: «Είναι κάτι πολύ σημαντικό. Θέλω να σου πω ότι ψάχνω εδώ και καιρό να κάνω σεμινάρια γευσιγνωσίας. Θέλω να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό. Έχω μεγάλη αγάπη στη γεύση».
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








