CELEBS
Η Lana Del Rey μάς υπόσχεται δίσκο τον Σεπτέμβριο!
Από τη σκηνή της συναυλίας που έδωσε την Παρασκευή στην Ουάσινγκτον
Εδώ και λίγο καιρό ξέρουμε ότι η Lana Del Rey θα κυκλοφορήσει το νέο της άλμπουμ (και συνέχεια στου περσινό "Utraviolence") κάποια στιγμή μέσα στο 2015.
Φαίνεται όμως ότι η τραγουδίστρια που αυτό τον καιρό βρίσκεται σε περιοδεία μαζί με την Courtney Love επέλεξε την πρόσφατη συναυλία της στο Amphitheater Northwest στην πόλη Ridgefield της Ουάσινγκτον για να αποκαλύψει ότι το "Honeymoon" θα βρίσκεται τελικά στα δισκοπωλεία τον Σεπτέμβριο.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο νέος δίσκος θα περιέχει 9 καινούργια κομμάτια «πολύ διαφορετικά με αυτά του Ultraviolence».
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»









