CELEBS
Μάρω Λύτρα: «Κατέβασε» όλα τα προφίλ της στα social media γιατί νιώθει εθισμένη
Θέλει να κάνει άλλα πράγματα από το να είναι όλη την ώρα στο facebook
Χρυσοβαλάντης Ανδρουλάκης
Tην απόφαση να απενεργοποιήσει όλα τα προφίλ της στο facebook έλαβε η Μάρω Λύτρα, καθώς, όπως επισήμανε, έχει κουραστεί και νιώθει εθισμένη, χάνοντας έτσι την real life.
«Το facebook θα είναι ανενεργό επειδή είμαι άρρωστη από αυτό. Είμαι άρρωστη από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είμαι άρρωστη. Ακόμα και από το κινητό μου. Θα ήθελα να περπατάω σε ένα πάρκο, να πάω για καφέ με φίλους να διαβάσω ένα βιβλίο σας ευχαριστώ όλους να έχετε μια καλή μέρα» έγραψε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια, που τα τελευταία δύο χρόνια έχει εγκαταλείψει τις αθηναϊκές πίστες και πλέον διαμένει μόνιμα στον Καναδά.
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








