CELEBS
Θοδωρής Αθερίδης: «Ήμουν φοβικό παιδί και οι φίλοι μου με κορόιδευαν»
Τα αρνητικά βιώματά του πλέον τα έχει ωραιοποιήσει
Αναδρομή στα παιδικά του χρόνια έκανε ο Θοδωρής Αθερίδης σε μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης που παραχώρησε στη «Lifo», μιλώντας για το bullying που βίωσε όταν ήταν μικρός.
«Είχα υποστεί bullying από τα παιδιά της ηλικίας μου, που έβλεπαν κάτι πρωτόγνωρο αλλά και από τον ίδιο μου τον εαυτό, τα μάτια μου, η εικόνα που είχα για τον εαυτό μου δεν ήταν ωραία. Ήμουν χειρότερος από όσο ήθελα να είμαι», εξομολογήθηκε ο γνωστός ηθοποιός.
Εν συνεχεία ο ηθοποιός-παρουσιαστής ανέφερε: «Τα αρνητικά βιώματα επειδή λείπω 20 ολόκληρα χρόνια τα έχω ωραιοποιήσει. Θυμάμαι κάτι συναισθηματικές τρύπες που είχα, ένα συναισθηματικό bullying που είχα υποστεί λόγω αναπηρίας με κρίσεις πανικού και φοβίες, μια εποχή που δεν ήταν της μόδας. Ένιωθα θύμα κοροϊδίας, ήμουν φοβικό παιδί και οι φίλοι μου με κορόιδευαν γιατί δεν ήταν διαδεδομένο κάτι τέτοιο. Στα 15 μου χρόνια, δεν υπήρχαν ladoze, τα ψυχοφάρμακα ήταν για την τρέλα μόνο, δεν ξέρω πώς διαχειρίζονταν τέτοιες καταστάσεις, δεν είχα πάρει τότε κάποιο φάρμακο. Βίωνα όλη αυτήν την κατάσταση με μια ηρεμία και μια μοναξιά».
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








