CELEBS
Δέσποινα Βανδή: «Με τον Ντέμη ένιωσα για πρώτη φορά γυναίκα»
Πιστεύει ότι αν είχε η Ελλάδα 10 Ντέμηδες θα ήταν πολύ καλύτερη
Χρυσοβαλάντης Ανδρουλάκης
Μέλι έσταξε το στόμα της Δέσποινας Βανδή όταν αναφέρθηκε σε συνέντευξή της στον εκλεκτό της καρδιάς της και επί 12 χρόνια σύζυγό της, Ντέμη Νικολαΐδη.
«Με τον Ντέμη ένιωσα για πρώτη φορά γυναίκα. Δεν έχω γνωρίσει άλλον άνθρωπο σαν τον Ντέμη. Έχει ένα μυαλό το οποίο είναι σπάνιο. Είναι ένας άνθρωπος με ιδεώδη και οράματα. Αν είχαμε δέκα Ντέμηδες στην Ελλάδα, η χώρα θα ήταν πολύ καλύτερη», ανέφερε χαρακτηριστικά η γνωστή τραγουδίστρια στο talk-show του ΡΙΚ1, «Τετ-α-τετ».
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








