CELEBS
Μίρκα Παπακωνσταντίνου: «Δεν πέθαινα ποτέ για την τηλεόραση»
Τόνισε ότι πλέον τα λεφτά είναι λίγα και η κούραση πολύ μεγάλη
Η Μίρκα Παπακωνσταντίνου, μιλώντας για τη συμμετοχή της στη σειρά «Το σόι σου», δήλωσε πως δεν πέθαινε ποτέ για την τηλεόραση, επισημαίνοντας ότι πλέον στις τηλεοπτικές δουλειές τα λεφτά είναι λίγα και η κούραση πολύ μεγάλη.
«Ναι, περάσαμε πάρα πολύ ωραία με τον Δημήτρη Πιατά και με τον Δάνη (Κατρανίδη) και με όλους όσοι περάσανε ως γκεστ και ήταν καταπληκτικό γιατί ξανασυναντιόμαστε και επειδή γνωρίζουμε ο ένας τον άλλο πολύ, το αποτέλεσμα, όπως θα είδατε, βγαίνει και πάρα πολύ καλό. Διότι αν σκεφτείς ότι όλα αυτά γίνονται σε δεκάωρο «εργοτάξιο» με ζέστη και κρύο, είναι λίγο μανίκι! Ομως όταν περνάς καλά περνάει το δύσκολο και μένει το καλό. Ομως εμείς στο «Σόι» και γενικά στον Alpha είμαστε και τυχεροί γιατί πληρώνουν και είναι και καταπληκτικοί συνεργάτες. Σκέψου να τα κάνεις όλα αυτά, το «εργοτάξιο» που έλεγα παραπάνω, και να μην πληρώνεσαι. Από την άλλη εγώ δεν πέθαινα ποτέ για την τηλεόραση. Εχω κάνει λίγα πράγματα αν το σκεφτείς. Παρ' όλα αυτά παλιά που τα χρήματα ήταν καλύτερα και πληρώνονταν οι κόποι σου, έλεγες «εντάξει, ας κάνω», ανέφερε χαρακτηριστικά η ηθοποιός στο Tv Έθνος.
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








