CELEBS
Καίτη Γαρμπή: «Δεν ένιωσα ποτέ ότι εξαφανίστηκα»
Ψάχτηκε πάνω σε διαφορετικά πράγματα που την έκαναν να νιώσει υπέροχα
Για το come back στις μεγάλες νυχτερινές πίστες μίλησε η Καίτη Γαρμπή σε πρόσφατη συνέντευξή της, τονίζοντας ότι δεν αισθάνθηκε πως είχε χαθεί.
«Δεν μπορώ να λειτουργώ βάσει "νόμου", κάθε χειμώνα να εμφανίζομαι στην Αθήνα και καλοκαίρι να κάνω περιοδεία. Μ’ αρέσει να είμαι κοντά στον κόσμο που μ’ αγαπάει και να εμφανίζομαι όταν έχω φτιάξει πράγματα και ανυπομονώ να τα παρουσιάσω», ανέφερε αρχικά η τραγουδίστρια στο Hello και πρόσθεσε:
«Θα έπεφτε πολύ η αυτοεκτίμησή μου. Δεν ένιωσα ποτέ ότι εξαφανίστηκα. Δεν κλείστηκα στο εξοχικό μου και μετά από τέσσερα χρόνια εμφανίστηκα. Ψάχτηκα πάνω σε διαφορετικά πράγματα πολύ πριν αρχίσει η κρίση, που μπορεί να μην είχαν την ανταπόκριση που είχαν οι εμφανίσεις μου στις μεγάλες πίστες, αλλά μ’ έκαναν να νιώσω υπέροχα».
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








