CELEBS
George Michael: Τι συμβαίνει τελικά στην υγεία του;
Φήμες τον θέλουν να ξαναμπαίνει σε κλινική αποτοξίνωσης.
Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα δημοσιεύματα, ο George Michael υπέκυψε ξανά στην χρήση ουσιών. Παρότι πριν από ένα χρόνο δήλωνε καθαρός, όλα τα tabloids ανέφεραν πως εισήχθη σε κλινική αποτοξίνωσης.
Στο παρελθόν, o Michael έχει παραδεχτεί πως έκανε ακόμη και 25 τσιγαριλίκια την ημέρα, γεγονός που έκανε την είδηση αρκετά πιστευτή. Μάλιστα γράφτηκε πως ο Ελληνοκύπριος τραγουδιστής «ξαναέπεσε» στα ναρκωτικά, ισχυριζόμενοι πως βρίσκεται στην κλινική «Kussacht Practice», στην οποία η θεραπεία αποτοξίνωσης διατίθενται ειδικές παροχές για celebrities αλλά και για Βασιλικές οικογένειες. H Γερμανική Bild μάλιστα, υποστηρίζει πως βρίσκεται στην συγκεκριμένη κλινική της Ελβετίας εδώ και μήνες.
Όλα αυτά όπως φαίνεται ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας, καθώς η εκπρόσωπος τύπου του τραγουδιστή, διέψευσε την είσοδό του στην κλινική. Συγκεκριμένα, ανέφερε σε επίσημη δήλωσή της: «Η θεραπεία που έκανε, ήταν μέρος ενός μεγάλου διαλείμματος του τραγουδιστή. Σε αντίθεση με δημοσιεύματα, ο George, δεν μπήκε σε κλινική αποτοξίνωσης, αλλά περνάει χρόνο στην Ευρώπη. Είναι καλά και απολαμβάνει το διάλειμμα του».
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»









