CELEBS
Σοφία Αρβανίτη: «Εγώ αποφάσισα οικειοθελώς να αποχωρήσω»
Ανακουφίστηκε όταν σταμάτησαν να της ζητούν αυτόγραφα
Μεσουράνησε τη δεκατίετία των 90' και έβλεπε το κάθε τραγούδι της να γίνεται μεγάλη επιτυχία. Ο λόγος για τη Σοφία Αρβανίτη, η οποία σε συνέντευξή της αποκάλυψε ότι συνειδητά αποχώρησε μέσα από τα... πράγματα.
«Πέρασαν τα χρόνια, πέντε, δέκα. Ωριμάζεις. Μειώθηκαν οι δισκογραφικές δουλειές. Η ηλικία σου επιτρέπει να πεις "άντε γεια", να κουνήσεις το μαντίλι. Εγώ αποφάσισα οικειοθελώς να αποχωρήσω. Να περάσω επτά χρόνια στην εξοχή. Να μαζεύω αδέσποτα και να τα περιθάλπω. Την έκανα με άλλα λόγια», ανέφερε στο Πρώτο Θέμα.
Εν συνεχεία αποκάλυψε αν είναι δύσκολο να φεύγει κανείς έτσι απότομα από τα φώτα της δημοσιότητας, τονίζοντας: «Σκληρό είναι γι' αυτούς που δεν έχουν προετοιμαστεί ψυχολογικά. Όταν σταμάτησαν να έρχονται 15 άτομα που με έβλεπαν, π.χ., από το δείνα εστιατόριο μέχρι το μνημόσυνο του πατέρα μου και να ζητούν αυτόγραφα, εγώ ανακουφίστηκα. Είπα, επιτέλους θα έχω και προσωπική ζωή. Το δικαιολογώ το κοινό, και εγώ είμαι κοινό που λατρεύει κάποιους καλλιτέχνες και πληρώνει μια περιουσία σε εισιτήρια. Αλλά μέχρι ένα σημείο.. Ποτέ δεν υπήρξα συνεπής για να καταφέρω να δημιουργήσω ένα fan club».
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








