CELEBS
«Δεν θέλουμε τζάμπα κινητά»!
Η Taylor Swift ξεσπαθώνει και τα βάζει με την νεοσύστατη Apple Music...
Με μία ανοιχτή επιστολή που έστειλε στην Apple Music η Taylor Swift τα βάζει με την εταιρία κολοσσό χαρακτηρίζοντας τις υπηρεσίας streaming που παρέχει ως «άδικες» και «απογοητευτικές».
Εχθές μάλιστα ο εκπρόσωπος της Swift επιβεβαίωσε ότι ο τελευταίος της δίσκος "1989" δεν πρόκειται να είναι διαθέσιμος από την υπηρεσία στο επίσημο λανσάρισμα της στις 30 Ιουνίου.
Η ίδια η Taylor εξήγησε την απόφαση της αυτή με ένα γράμμα το οποίο δημοσίευσε στην προσωπική της σελίδα στο Tumblr.
Το βασικό πρόβλημα της είναι ότι η Apple Music έχει τάξει στους πρώτους συνδρομητές της δωρεάν υπηρεσίες για 3 μήνες αλλά δεν σκοπεύει σε αυτό το διάστημα να πληρώσει στους δικαιούχους των τραγουδιών πνευματικά δικαιώματα. Η Taylor χαρακτήρισε αυτό το deal άδικο και απογοητευτικό και δήλωσε ότι αυτή της η απόφαση δεν έχει να κάνει τόσο με την δική της δουλειά όσο με το πόσο θεωρεί ότι αδικείται η δουλειά άλλων, ενδεχομένως πιο φρέσκων καλλιτεχνών που κάνουν τώρα τα πρώτα τους βήματα στην δισκογραφία.
Και έκλεισε την αποστολή της θεαματικά λέγοντας ότι οι καλλιτέχνες αυτό που χρειάζονται δεν είναι τζάμπα iPhones αλλά αναγνώριση της δουλειάς τους.
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»









