CELEBS
Βίκυ Χατζηβασιλείου: Αποκάλυψε ποιος ήταν ο δυσκολότερος τηλεοπτικός αντίπαλός της
Παραδέχτηκε ότι είχε φοβηθεί αρκετά τότε
Στην εκπομπή «Τα Λέμε» βρέθηκε καλεσμένη η Βίκυ Χατζηβασιλείου, η οποία, μεταξύ άλλων, αποκάλυψε τον δυσκολότερο τηλεοπτικό αντίπαλο που είχε ποτέ απέναντί στο "Πάμε Πακέτο" που παρουσιάζει επί σειρά ετών.
«Νομίζω ότι δυσκολότερος αντίπαλος ήταν το “Παρά Πέντε”, με το οποίο δεν είχαν κανένα λόγο να με βάλουν απέναντι. Αλλά κάποια στιγμή αποφάσισε ο διευθυντής τότε να με βάλει απέναντι στο "Παρά Πέντε", ενώ ήμουν άλλη μέρα, Τετάρτη, με πήρε και με πήγε Δευτέρα. Έχω πάει σε όλες τις μέρες. Φοβήθηκα τότε γιατί μου έλεγε και η Ζήνα Κουτσελίνη που την πίστευε πολύ στην εκπομπή και σε εμένα, εγώ δεν ήθελα να κάνω ψυχαγωγία, με πίεσαν για να κάνω και επέλεξα εγώ αυτό το κόνσεπτ μέσα από τα διάφορα που μου δείξανε με τον Λάτσιο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Εν συνεχεία επισήμανε: «Ακόμα και η Ζήνα τότε όταν με πήγαν απέναντι στο "Παρά Πέντε" μου λέει "μην περιμένεις τώρα, τελειώσαμε, 4, 5 το πολύ να κάνεις". Και έκανα 18. Και την επόμενη σεζόν με άλλαξαν, με πήγαν Πέμπτη. Ήμουν Τετάρτη, με πήγαν Δευτέρα, με ξαναπήγαν Πέμπτη, μετά μου άλλαξαν ώρα μέσα στην Πέμπτη. Το κοινό ήταν εκεί, το κοινό είναι μαζί μου και του έχω τόσο μεγάλη αγάπη και ευγνωμοσύνη για όλη αυτή την συμπόρευση όλα αυτά τα χρόνια γιατί είναι συμπόρευση επί της ουσίας, δεν είναι επί της τηλεθέασης».
SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»








