CELEBS
Angelina Jolie: Ποιον συνάντησε στο Λονδίνο;
Ήταν και ο Brad Pitt μαζί.
Στο Hollywood τα φτιάχνουν και χωρίζουν και πάλι φίλοι παραμένουν. Kαι ο Brad Pitt που εξακολουθεί να έχει πολύ καλές σχέσεις με την πρώην του, την Gwyneth Paltrow, φαίνεται πως τα πάει καλά και με τον πρώην σύζυγο της, τον Chris Martin των Coldplay φυσικά.
Έτσι και μια που ο ίδιος αυτή την περίοδο βρίσκεται στο Λονδίνο φρόντισε να φέρει σε επαφή την Angelina Jolie μαζί του αφού η ηθοποιός ήθελε να του κάνει μια πρόταση.
Ο φακός των παπαράτσι τους συνέλαβε λοιπόν κατά την είσοδο τους σε στούντιο ηχογράφησης στο Λονδίνο, όπου λίγο μετά εμφανίστηκε και ο Martin!
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Angie θέλει σαν τρελή να συνεργαστεί με τον Chris, μιας και το τελευταίο του κινηματογραφικό τραγούδι, για την ταινία Unbroken, σε σκηνοθεσία της ίδιας, κατάφερε να πάρει υποψηφιότητα για Oscar. Περιμένουμε με αγωνία τη συνεργασία γιατί σίγουρα θα είναι κάτι πολύ μεγάλο.


SELECTIONS
-
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε -
Cyndi Lauper: «Δεν θα ανησυχώ για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για μένα»









