CELEBS
Άβα Γαλανοπούλου: «Το γέλιο είναι το μόνο φάρμακο σ’ αυτά που περνάμε»
Όασή της το "Χυτήριο"
Χρυσοβαλάντης Ανδρουλάκης
Όπως όλοι οι Έλληνες έτσι και η Άβα Γαλανοπούλου αγωνιά για τη χώρα μας, η οποία περνάει μεγάλη δοκιμασία.
«Πάσχω... όπως και όλος ο κόσμoς», παραδέχτηκε η γνωστή ηθοποιός στην κάμερα του Happy Day, τονίζοντας παράλληλα ότι η δουλειά της, η θεατρική παράσταση στην οποία πρωταγωνιστεί είναι η όασή της.
«Εγώ είμαι όπως όλος ο κόσμος, πάσχω κι εγώ, αλλά έρχομαι στο "Χυτήριο" και ξεχνιέμαι. Είναι και για μένα η όασή μου. Το γέλιο παιδιά. Είναι το μόνο φάρμακο, το αντίδοτο σε όλα αυτά που περνάμε», επισήμανε.
SELECTIONS
-
Έτοιμη για παραλία; Ο απόλυτος οδηγός για να προετοιμάσεις το σώμα και την επιδερμίδα σου πριν φορέσεις μαγιό -
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon -
Οι skincare και makeup σύμμαχοί μου που δεν φοβούνται τη ζέστη και την υγρασία -
Το μυστικό των Γαλλίδων και τα brands πίσω από το Parisian chic στυλ που όλες θέλουμε να αντιγράψουμε








