CELEBS
Ελιάνα Χρυσικοπούλου: «Πέρασα τρία ζαχαρένια χρόνια με την Ελένη Μενεγάκη»
Έχει μόνο ωραίες αναμνήσεις
Για την αποχώρησή της από την εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη μίλησε η Ελιάνα Χρυσικοπούλου στο περιοδικό People αποκαλύπτοντας ότι θα της λείψει πολύ.
«Εννοείται πως θα μου λείψει πάρα πολύ η εκπομπή, καθώς πέρασα τρία όμορφα και ταυτόχρονα σημαντικά χρόνια της ζωής μου. Όταν ξεκίνησα να δουλεύω στην Ελένη, είχα μια σχέση πέντε χρόνων με το σύντροφο μου και μέσα στο επόμενο διάστημα παντρεύτηκα και έγινα μανούλα.
Θυμάμαι πως η Ελένη πάντα μου έλεγε πως μου έχει φέρει γούρι! Έχω μόνο ωραίες αναμνήσεις από τη συνεργασία. Ήταν τρία αξέχαστα, "ζαχαρένια" χρόνια, χωρίς προστριβές και παρασκήνιο. Με τον Βασίλη Καλλίδη και την Αντωνία Καλλιμούκου δεθήκαμε πολύ και γίναμε φίλοι. Κλείνοντας αυτό το κεφάλαιο, κρατάω τις καλύτερες αναμνήσεις» ανέφερε χαρακτηριστικά.
SELECTIONS
-
Πώς κατάφερα να κάνω τα Pushups να φαίνονται πιο εύκολα και να δυναμώσω γρήγορα -
Soccer T-Shirt: Η ποδοσφαιρική φανέλα βγαίνει εκτός γηπέδου και γίνεται το νέο fashion statement του καλοκαιριού -
Έτοιμη για παραλία; Ο απόλυτος οδηγός για να προετοιμάσεις το σώμα και την επιδερμίδα σου πριν φορέσεις μαγιό -
Μια καλοκαιρινή απόδραση στις Σπέτσες για τα 15 γενέθλια του Spetses Mini Marathon







