CELEBS
Μαλού Κυριακοπούλου: «Αν ήμουν δασκάλα, όλα θα ήταν αλλιώς»
Είναι άνθρωπος του... κέντρου
Την καρδιά της στο Hello άνοιξε η Μαλού Κυριακοπούλου, η οποία μίλησε για τη ζωή της στην Αθήνα.
«Εδώ και πέντε χρόνια που έχω έρθει στην πόλη μένω στο κέντρο. Είναι πιο κοντά σε μένα. Συναναστρέφεσαι κόσμο, δε νιώθεις τη μοναξιά σου» τόνισε αρχικά η τραγουδίστρια.
Σε ερώτηση για το αν μετά από πέντε χρόνια νιώθει ακόμη μοναξιά, επισήμανε: «Είμαι μακριά από την οικογένεια μου, τον τόπο μου, τους φίλους μου. Δεν είναι εύκολο να δημιουργήσεις ένα νέο κύκλο ανθρώπων, τους οποίους μπορείς να εμπιστεύεσαι και να είσαι ο εαυτός σου. Προσπάθησα να το ισορροπήσω όλο αυτό και η επιλογή μου να μείνω στο κέντρο ήταν ένας τρόπος. Μένω στην Πλάκα. Κατεβαίνω και είμαι αμέσως με κόσμο, χωρίς όμως να υπάρχει η συνήθης βαβούρα. Είναι γειτονιά η Πλάκα. Έχω μεγάλη αγάπη στην Αθήνα, γιατί είναι η πόλη στην οποία μπορώ να κάνω αυτό που αγαπάω, ν' ασχοληθώ με τη μουσική και το τραγούδι. Όσο κι αν αγαπάω την Καλαμάτα, δε μου δίνει αυτή την ευκαιρία. Αν ήμουν δασκάλα, όλα θα ήταν αλλιώς».
SELECTIONS
-
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ -
Τα μυστικά ομορφιάς της Ariana Grande, που σήμερα έχει γενέθλια -
Bridal Trends 2026: Οι τάσεις που θα καθορίσουν τη νυφική μόδα της σεζόν










