CELEBS
Κάτια Δανδουλάκη: Η εξομολόγηση για την περιπέτεια υγεία που πέρασε
Δοξάζει τον Θεό που βρήκε τον δρόμο της
Χρυσοβαλάντης Ανδρουλάκης
Τα προβλήματα υγείας που την ταλάνισαν τα τελευταία χρόνια εξομολογήθηκε στην κάμερα του Πρωινού του ΑΝΤ1 η Κάτια Δανδουλάκη.
«Είχα πάθει πολλά… τις καταθλίψεις μου, την υπερκόπωση, τη κολπική μαρμαρυγή, από το πένθος βεβαίως… Συνέχεια ζούσα με ένα φόβο. Έφυγε ο φόβος από πάνω μου και είμαι γεμάτη χαρά τώρα, δόξα τον Θεό» ανέφερε αρχικά η γνωστή ηθοποιός ενώ κατέληξε:
«Μου πήρε εννιά χρόνια. Μου έμαθαν πολλά αυτά τα χρόνια. Μου έμαθαν ότι πρέπει να προσέχω τον εαυτό μου, γιατί τον είχα παρατεταμένο. Είχα πανικούς χωρίς λόγο. Βρήκα την άκρη, βρήκα το φως. Τώρα είμαι στο φως, δόξα τον Θεό».
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ









