CELEBS
Μαρία Ιωαννίδου: «Αισθάνομαι δολοφόνος που σκότωσα παρά πολλές ψυχές»
Γιατί δεν έκανε παιδί με τον Φρέντυ Γερμανό
Η Μαρία Ιωαννίδου άνοιξε την καρδιά της στο Ε και συγκεκριμένα στη Χριστίνα Λαμπίρη χαρακτηρίζοντας εαυτόν δολοφόνο, επειδή με τις εκτρώσεις που έκανε σε μικρή ηλικία «σκότωσε» τόσες ψυχές.
«Ο Βαγγέλης Σειληνός ήταν η αιτία που δεν έκανα παιδί. Όταν ένα κοριτσάκι 15 χρονών κάνει τόσες εκτρώσεις και δεν σε προσέξουν οι άλλοι που είναι μεγαλύτεροι από εσένα, εκεί κάποια στιγμή δεν κάνεις παιδί. Οι γονείς μου είχαν κάποια ταμπού, δεν θέλαν να πάρω τον Σειληνό, δεν θέλαν να παντρευτώ τόσο νωρίς κι εγώ δεν ήθελα, αλλά μου το έβαλε όρο.
Ή παντρευόμαστε και γινόμαστε ζευγάρι χορευτικό ή δεν γίνεται όλο αυτό. Νιώθω τύψεις, αισθάνομαι δολοφόνος που σκότωσα πάρα πολλές ψυχές. Με τον Φρέντυ μπήκαμε στη διαδικασία να κάνουμε παιδί αλλά μου αρρώστησε, δεν τον πρόλαβα», εξομολογήθηκε η Μαρία Ιωαννίδου.
Όσο για το πρόβλημα υγείας της, η ίδια είπε: «Κόντεψα να πεθάνω. Έχω φιλαρέσκεια και δεν ήθελα να κάνω μαστεκτομή, ήμουν περήφανη για το στήθος που είχα, έκανα και φωτογραφήσεις και playboy γιατί να το κρύψουμε άλλωστε».
SELECTIONS
-
Μικρός φόρος τιμής στη Vera Wang: Οι πιο αξέχαστες στιγμές της μόδας -
Easy Summer Dressing: Τα καλοκαιρινά outfit που μπορείς να φοράς από τώρα -
Ο οίκος Burberry συναντά το παιδικό σύμπαν του illustrator Quentin Blake στην capsule συλλογή Burberry Χ Quentin Blake -
6 μυστικά για να κάνεις καλύτερο σεξ, που δεν αφορούν το σεξ




